top of page
חיפוש
  • טובי דנון

איך בוחרים מגשר גירושין טוב?


איך בוחרים מגשר גירושין טוב

אם הגעתם למסקנה שאתם מעדיפים להתמודד עם הגירושין שלכם באמצעות הליך גישור גירושין, עשיתם את הבחירה הנכונה.

בחירת מגשר גירושין טוב הוא צעד חיוני וגם קריטי להצלחת ההליך. להלן חמישה כללים שיסייעו לכם לבחור את המגשר הנכון לכם.


מגשר גירושין טוב הנו מגשר מומחה-

מגשר גירושין טוב ומנוסה הוא מומחה תהליך המתמחה בניהול משא ומתן בין הצדדים, תוך מציאת פתרונות יצירתיים למחלוקות. המטרה היא להשיג הבנות והסכמות בין צדדים החלוקים ביניהם, גם כאשר מדובר במצבים מורכבים, וזאת בעזרת ידע מקצועי, ניסיון וותק בתחום.

בגישור גירושין, חשוב שהמגשרים יכירו את המונחים המשפטיים ואת ההליכים בבית המשפט הקשורים לגירושין. לפיכך, יש יתרון למגשר מקצועי ובעל ניסיון שהינו גם עו"ד לענייני משפחה ובעל מיומנות מקצועית גם בתחום המשפטי. בסיום הליך גישור גירושין יש צורך בניסוח הסכם גירושין שהוא הסכם משפטי. לעו"ד/מגשר יש את הידע והניסיון המשפטי אשר מהווה יתרון מהותי בניסוח הסכם הגירושין, שהוא הסכם צופה פני עתיד, הקובע את תנאי הגירושין ואת דרך ההתנהלות של בני הזוג לשעבר והילדים בעתיד. מומלץ לעבור את הליך הגישור לגירושין בעזרת שני מגשרים כשאחד מהמגשרים הנו גם עו"ד לענייני משפחה.


גישור גירושין הוא קל ומשתלם יותר, חפשו מגשר שיציע תעריף סביר-

ידוע שהליך גישור גירושין זול בהרבה מאשר ניהול ההליך בבית המשפט. חפשו מגשר גירושין אשר יציע לכם סכום סביר עבור השירותים שהוא מספק. שאלו כבר בפגישה הראשונה מה התעריף שהוא גובה, כך תוכלו לדעת מראש באיזו הוצאה הליך הגירושין כרוך.


מגשר גירושין טוב חייב להיות בראש ובראשונה אדם טוב- חפשו מגשר גירושין שהוא בראש ובראשונה אדם טוב, אדם מהימן ואדם שנעים לשוחח אתו ולעבוד אתו. כך תוכלו להתחבר אליו בצורה טובה והכי חשוב לתת בו אמון מלא. תוכלו להבחין בתכונות אלה כבר בפגישה הראשונה שלכם.


מגשר גירושין טוב יעשה את המיטב על מנת להבטיח שתגיעו להסכם הטוב וההוגן ביותר לשניכם- מגשר גירושין טוב לא יטפל במקרה שלכם אלא אם כן הוא מאמין שהליך הגישור שלכם יהיה מוצלח. למשל, מגשר טוב צריך לשאול כבר בפגישה הראשונה אם שניכם מסכימים שהנישואין שלכם הגיעו לקיצם וכל אחד מכם שלם עם זה ורוצה להמשיך הלאה בהליך הגירושין. אם יש למי מכם ספק כלשהו, אם שניכם או אחד מכם עדיין לא שלם עם זה, המגשר צריך לאפשר פסק זמן או להפנות אתכם לעזרה על מנת שתוכלו להגיע להחלטה סופית מה כל אחד מכם באמת רוצה.


חשוב שהמגשר יעבוד עפ"י סטנדרטים אתיים מקובלים-

מגשר טוב יקפיד לעבוד עפ"י קוד אתי למגשרים. קוד אתי קובע כללים וסטנדרטים של עבודה המבטיחים גישור מקצועי. אנחנו ב- D&A גישורים כפופים בעבודתנו לקוד האתי החדשני והמתקדם של לשכת המגשרים בישראל - לצפייה בקוד האתי.



מתלבטים?

פנו אלינו ונשמח להיפגש לפגישת היכרות ללא כל התחייבות


585 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page