top of page
חיפוש
  • טובי דנון

הרצאת חשיפה שאני מעביר בנושא יישוב סכסוכים

עודכן: 12 בינו׳ 2023


הרצאה בנושא גישור

פעמים רבות כשאנו נקלעים לחילוקי דעות או לסכסוך בין אישי, סכסוך זוגי, משפחתי או סכסוך בעסקים אנו פונים כברירת מחדל ישירות לעורך דין או ליועץ משפטי שיסייע לנו לפתור את הבעיה.


הפתרון המשפטי שעורכי הדין מציעים מסתיים במקרים רבים במאבק משפטי מיותר בבית המשפט. במאבק כזה אין כל בטחון מי ינצח וגם אם בסופו של דבר ננצח, אנו עלולים לקלקל את היחסים עם הצד השני ואף לגרום לכך שייווצר נתק או שלא יהיה המשך יחסים עם הצד השני. בעיקר בסכסוכי גירושין הפנייה למלחמה בבית המשפט לא רק שהיא לא נעימה ויקרה מאד לזוג, היא עלולה אף להיות על גבם של הילדים ואף לפגוע בהם.

בהרצאה שאני מעביר, שהיא הרצאת חשיפה מלווה בהפעלות וסרטונים משעשעים, אני סוקר את הסכסוך והגורמים לו ואני סוקר את הדרכים האפשריות לפתרון סכסוכים כאשר הדגש הוא על הליך הגישור.

המטרה היא להקנות למשתתפים את ההבנה שניתן לפתור סכסוכים בדרכים אחרות מלבד פנייה לעורך דין ולבית המשפט, עם דגש על הליך הגישור. מטרה נוספת היא להקנות את ההבנה שמוטב להכניס לחוזים עליהם אנשים חותמים (לדוגמה חוזי שכירות ואחרים) אופציית גישור במקרה של חילוקי דעות במקום אופציות אחרות שהן הרבה פחות טובות.


ההרצאה אורכת כשעה וחצי והיא מיועדת לקהלים המעוניינים לשמוע או ללמוד על דרכים ליישוב סכסוכים. זה יכול להיות במתנ"ס או במקום העבודה ואף אצל חברים ביום שישי בערב.




36 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page