top of page
חיפוש
  • טובי דנון

כמה פעמים קרה לכם שחברת הנסיעות לא עמדה בהבטחותיה?

עודכן: 12 בינו׳ 2023


גישור בנושא חופשה

מקרה שהיה כך היה...

לחדר הגישור הגיעו שני זוגות צעירים מאוכזבים מחופשתם האחרונה. מדובר באנשים אשר אינם יכולים לאפשר לעצמם חופשות רבות בבתי מלון.


את הנופשון המשפחתי השנתי עם הילדים הם הזמינו באמצעות אחת מחברות התיירות. מדובר בנופשון של "הכל כלול”. מאוחר יותר התברר להם כי ניתן היה לרכוש את הנופשון בחברת תיירות אחרת במחיר זול בהרבה. מכיוון שהפרש העלויות היה משמעותי הם מיהרו לבטל את הזמנתם, שילמו דמי ביטול ויצרו קשר עם נציגת חברת התיירות השנייה אשר הזמינה עבורם את הנופשון בעלות מופחתת.


השוברים למלון נשלחו אליהם לאחר כשבוע וזאת לאחר שנאלצו להפעיל לחצים רבים על נציגת החברה. לאורך כל דבריהם הם תיארו יחס לא נעים ומשפיל שקיבלו מנציגת החברה.

שמחים ומאושרים הם החלו, ביחד עם ילדיהם, לתכנן את חופשתם הקרובה. למגינת לבם, מספר ימים לפני מועד היציאה, הגיעה שיחה מנציגת החברה אשר הודיעה להם כי עליהם להוסיף לילה נוסף אחרת חופשתם תבוטל. הוספת לילה נוסף הייתה בלתי אפשרית מבחינתם בשל התחייבויות קודמות במקומות העבודה וכן בשל העלות הנוספת. למרות ההסברים שלהם על אי יכולתם להאריך את החופשה ביום נוסף התעקשה נציגת החברה כי לא תהיה כל ברירה והיא תיאלץ לבטל את החופשה. כשלושה ימים לפני היציאה לחופשה התברר להם כי חדריהם במלון בוטלו. בצר להם הם פנו בתלונה למנהל החברה, המנהל הציע להם מלון חליפי. אמנם מלון חליפי לא כל כך התאים לצרכיהם אך בלית ברירה ועל מנת שלא לאכזב את הילדים אשר ציפו לחופשה בכיליון עיניים, הם נאלצו להסכים.

הם יצאו לחופשה. המלון החליפי היה הרבה פחות טוב מהמלון המקורי שהזמינו. למותר לציין את אכזבתם הרבה מהמלון ומכך שאף נציג מטעם החברה לא טרח ליצור עמם קשר ולבדוק האם הם מרוצים.

שני הזוגות הגישו לבית המשפט תביעה לפיצוי כספי והופנו לגישור.

בחדר הגישור, נציג החברה נהג בחוכמה והביע את התנצלות החברה על אי שביעות הרצון ועל התנהגות נציגת החברה.

בתום הליך הגישור הושגה הסכמה בין הצדדים על הנחה ניכרת שתינתן לחופשה הבאה שתוזמן.

כל הצדדים יצאו מרוצים מהגישור. התובעים שזכו להנחה משמעותית על החופשה הבאה שלהם וחברת התיירות אשר שימרה את הלקוחות ולא הפסידה אותם בעקבות התקרית שבגינה התקיים הגישור.



ובנימה אישית, אומרים שהסנדלר הולך יחף...

גם לנו קרה בקיץ הקודם מקרה דומה שבו בחופשה משפחתית, בנופשון הכל כלול, כשהגענו נאמר לנו שבמלון שהוזמן על ידנו אין מקום והועברנו למלון חליפי ברמה זהה למשך לילה אחד. גם לנו היתה אכזבה ועוגמת נפש רבה כשגילינו שהמלון החליפי היה הרבה פחות טוב מזה שהוזמן. בנוסף אף "בוזבז" זמן חופשה בהעברה ממלון למלון לאחר יום.

לצערי לא תבעתי את החברה...







24 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page